• Incl.Excl.
    BTW
  • Zakelijke klant wordenKlantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Klantenservice

      Kantooradres:
      Binnenstraat 12
      4117 GR Erichem

      Nederland

       

      Geen showroom, bepaalde artikelen zijn aanwezig en te zien. Wilt u bepaalde producten zien? Neem dan contact met ons op.

       

      Afhalen op afspraak

      Tel: 085 - 06 06 773
      [email protected]

       

      Neem contact op

      * Verplichte velden

      Veelgestelde vragen

      1.1 Hoe kan ik bestellen bij 123InstallatieMaterialen

      Webshop
      Via onze webshop kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag bestellingen plaatsen. In de webshop kiest u de gewenste producten en deze plaatst u in uw winkelmand. Heeft u alle producten compleet? Bekijk dan de artikelen in de winkelmand (klik rechtsboven in menu).

       

      Indien gewenst kunt je de aantallen bewerken, druk op “winkelmand bekijken” en pas de aantallen aan.

       

      Staan er artikelen in de winkelwagen die u toch niet wenst te ontvangen? Verwijder deze dan door op het prullenbak icoon te klikken dat bij het betreffende artikel staat.

       

      Bestelling compleet en klaar om af te rekenen? Klik dan op “Ik ga bestellen”.
      Heeft u vragen over de betaling van uw bestelling? Meer informatie vind u bij “Hoe kan ik mijn bestelling betalen?”

       

      Bestellen vanuit uw offerte aanvraag
      Vind u het op de webshop lastig om de juiste producten te verzamelen? Dan kunt u via onze klantenservice altijd een offerte op maat aanvragen. Wanneer we alle gegevens compleet hebben zullen we een vrijblijvende offerte op maat toesturen.

       

      Wenst u nog aanpassingen aan uw offerte? Laat het ons weten, dan passen wij de offerte graag voor u aan.

       

      Gaat u vervolgens akkoord met de offerte? Bevestig dan de offerte per mail of telefoon. Wij zorgen er dan samen voor dat u de de juiste bestelling kunt plaatsen en ontvangen. Na betaling van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging en zullen wij de order leveren op de aangegeven, gewenste afleverdatum.

      1.2 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

      Wilt u een nog niet ontvangen bestelling annuleren? Neem dan op werkdagen minimaal 24 uur vóór de afleverdatum telefonisch contact met ons op, dan annuleren wij kosteloos uw bestelling (houd er rekening mee dat bestellingen die op maandag geleverd worden, op vrijdag verstuurd worden. Hiervan dient u dus uiterlijk op vrijdag 09:00 uur een melding per mail of telefoon te maken. Indien dit niet het geval is, dienen wij eventuele transportkosten in rekening te brengen.

       

      Een eventuele, door ons ontvangen betaling wordt meestal binnen enkele werkdagen (en uiterlijk binnen 30 dagen) teruggestort.

      1.3 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt?

      Na het bestellen in onze webshop ontvangt u altijd een bevestiging op het door u doorgegeven e-mailadres. Wij raden aan ook de ‘’ongewenste e-mail’’ in de gaten te houden. Indien u geen bevestiging per mail hebt ontvangen, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

      1.4 Hoe kan ik het gewenste afleveradres aanpassen?

      Het aanpassen van het gewenste afleveradres is kosteloos mogelijk. Neem hiervoor op werkdagen minimaal 24 uur vóór de afleverdatum telefonisch contact met ons op.

      Houd er rekening mee dat bestellingen die op maandag geleverd worden, op vrijdag verstuurd worden, hiervan dien je uiterlijk op vrijdag 09:00uur melding per mail te maken.

      Indien u vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice.

      1.5 Hoe controleer ik of ik de juiste producten bestel?

      Indien u twijfelt of je de juiste producten en/of bestelhoeveelheden in uw winkelwagen hebt staan, mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling even door te spreken.

      2.1 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

      Wij bieden de volgende mogelijkheden om een bestelling te betalen: iDeal, Credit Card, Bancontact of PayPal.  Wanneer u de gewenste artikelen in de winkelmand heeft geplaatst, kunt u via afrekenen naar de betaalpagina. Ook is er een mogelijkheid om op rekening te betalen, hiervoor ontvangt u een factuur van ons per mail.

       

      Bij afhalen bieden wij tevens de mogelijkheid om uw bestelling contant te betalen of per pin op ons kantoor.

      2.2 Er is iets niet goed gegaan met mijn betaling, wat kan ik nu doen?

      Indien u problemen ondervindt tijdens het betalen, kunt u op werkdagen tussen 08.00u en 17.00u contact met ons opnemen zodat wij mee kunnen kijken waar het misgaat. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

      3.1 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

      Wij maken gebruik van verschillende soorten betrouwbare vervoerders, geschikt voor elke situatie. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling. Vanaf €375,- bieden wij gratis verzending aan.

      3.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

      U kunt bij ons magazijn terecht voor het afhalen van uw producten. Daarnaast is het mogelijk de producten dan contant te voldoen. Indien u gebruik wenst te maken van het afhalen dient u dit aan te geven tijdens het plaatsen van uw bestelling. Daar kunt u tevens aangeven of u vooraf wenst te betalen, met pin of contant.

      3.3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

      Wij streven ernaar binnen 3 werkdagen te leveren, mits de producten op voorraad zijn.
      Indien uw bestelling verzonden is, bedraagt de levertijd één werkdag. U ontvangt het dus de eerstvolgende werkdag.

       

      Wanneer wij de bestelling aan u verstuurd hebben, zullen we de track & trace informatie per mail toesturen. Daarmee kunt u eenvoudig op de sites van onze vervoerders jouw bestelling volgen.

       

      Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u de mogelijkheid een gewenste leverdatum in te vullen, uiteraard proberen wij hier dan rekening mee te houden.

      3.4 Hoe gaat de levering van mijn bestelling in zijn werk?

      Zodra u via onze webshop een bestelling plaatst, verwerken wij deze in ons magazijn tot een pakket en/of palletverzending. Indien u een palletverzending heeft, leveren wij deze op maandag t/m vrijdag. Op de dag voor levering ontvangt u een mail met daarin uw factuur en Track & Trace link. Hiermee kunt u op de dag van levering ’s morgens vanaf 7:00 uur de verwachte aflevertijd opvragen middels het invullen van jouw postcode en huisnummer.

      4.1 Welke informatie vraagt 123installatiematerialen.nl van mij, en hoe wordt die gebruikt?

      Als u in onze webshop producten aanschaft, hebben we een aantal gegevens nodig;

       

      Na uw registratie ontvangt u zo snel mogelijk een e-mail met uw inloggegevens. Het e-mailadres dat u gebruikt, gebruiken wij daarnaast om, wanneer nodig, contact met u op te nemen over uw order. Dit geldt ook voor uw telefoonnummer. Met de bovenstaande gegevens kunnen wij uw bestelling volledig behandelen en eventueel de voortgang ervan controleren.

      4.2 Hoe beschermt 123installatiematerialen.nl mijn gegevens?

      De verwerking van uw klantgegevens vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor ‘Secure Socket Layer’. Dit systeem versleutelt alle gegevens voordat ze naar ons verstuurd worden. Op deze manier kunnen uw gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden. De meeste gangbare browsers – waaronder de laatste versies van Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari en Opera – ondersteunen de techniek voor deze beveiligde overdracht.

      4.3 Belanden mijn gegevens niet in cookies? En wat zijn dat eigenlijk?

      Cookies zijn kleine informatiebestandjes die 123installatiematerialen.nl benut om u tijdens het bezoek aan onze site te kunnen herkennen als terugkerende bezoeker. Met cookies kunnen wij het gebruik van onze website voor u prettiger laten verlopen. Deze cookies worden alleen tijdens het bezoek aan onze site bewaard op uw harde schijf. Ze nemen een minimale hoeveelheid schijfruimte in. Bovendien bevatten cookies geen persoonsgegevens.

      4.4 Gaat 123installatiematerialen.nl mijn gegevens voor andere doeleinden gebruiken?

      123installatiematerialen.nl stelt uw gegevens nooit ter beschikking aan derden. Wel benutten we ze voor eigen kennisbevordering. Zoals alle webwinkels houdt 123installatiematerialen.nl voortdurend het aantal bezoekers van de website in de gaten. Daarmee doen we regelmatig statistisch onderzoek waarvoor we klantinformatie gebruiken. Met dergelijke onderzoeken kunnen we aan de hand van de bezoekersdata onze website continu verbeteren. U hoeft zich geen zorgen te maken: alle gegevens worden geanonimiseerd.

      5.1 Hoe kan ik een (of meerdere) artikelen retourneren?

      5.2 Ik heb mijn producten geretourneerd, wanneer kan ik mijn betaling terug ontvangen?

      Uw betaling zal altijd binnen 30 dagen teruggestort worden. Ons streven is echter om dit binnen enkele werkdagen aan je terug te storten.

      6.1 Hoelang krijg ik garantie op mijn bestelde producten?

      Over het algemeen hanteren wij een garantie van 2 jaar (24 maanden).

      6.2 Hoe bieden jullie service?

      Tijdens het bestellen
      Tijdens het bestelproces denken we graag met u mee. Komt u er zelf niet uit? Neem dan gerust contact met ons op zodat we u van het juiste advies kunnen voorzien.

       

      Na bestellen
      Ook na het afronden van de bestelling bieden wij u graag de beste service. Lukt het niet om het systeem werkend te krijgen of heb je vragen over één van onze producten? Op werkdagen tussen 08.30u en 17.00u staan wij graag voor u klaar om extra uitleg te geven.

       

      Ontevreden?
      Is er onverhoopt iets niet naar verwachting gegaan met uw bestelling? Wij zullen er alles aan doen om toch aan uw verwachting te voldoen. Op werkdagen tussen 08.00u en 17.00u zijn wij bereikbaar om een passende oplossing te bieden voor uw probleem. Bekijk de mogelijkheden tot contact op onze servicepagina.

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking